Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Ένα βραβειάκι μες στο καλοκαιράκι και πιο κατω....η λύτρωση το νέο μου ποίημα..

Μετά και το πέμπτο βραβειάκι που απονεμήθηκε στο παλατάκι μου,και ύστερα από μεγάλη καθυστέρηση να λοιπόν και η Kate στο παιχνίδι της μπλογκογειτονιάς μας!!
Το βραβείο αυτό μου το χάρισε το γνωστό σε όλους μας αγαπημένο Δελφινάκι και την ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!!ευχαριστώ επίσης και την γλυκιά μου Άμπυ που πριν 2 μέρες μου χάρισε κι εκείνη το ίδιο βραβειάκι!Εγώ με τη σειρά μου θα το παραδώσω στη τύχη σε 7 άλλα blogs.αφού προηγουμένως απαντήσω στις πιο κάτω ερωτήσεις..
1)ποιο είναι το αγαπημένο σας περιοδικό?Το National Geographicκαι το γυναικείο Harpers Bazaar.
2)ποιος είναι ο αγαπημένος σας τραγουδιστής?Ο νεαρός Βρεττανός James Morrison,ο επίσης Βρεττανός James Arthur και τα συγκροτήματα The Fray και Linkin Park...και άλλοι πολλοί..
3)Αγαπημένη σας YouTube guru?εγώ έχω την δική μου guru-τραγουδίστρια στο Youtube και δεν είναι άλλη απο την Lana Del Ray..
4)αγαπημένο μακιγιάζ?Λατρεύω το smokey eyes σε συνδυασμό ροδακινί τόνων σε ρουζ και lipgloss.αγαπημένο μου άρωμα είναι το Chanel No5,to Opium,το La vie e belleκαι το Cinnabarτης Estee Lauder..Μου αρέσει να τονίζω τα μάτια και λίγο τα φρύδια γιατί είμαι πολύ ανοιχτή ξανθιά για να με τονίζει και να μην είμαι άχρωμη!
5)Αγαπημένος τόπος διαμονής?Στην Ελλάδα η Ζάκυνθος,η Κέρκυρα,η Κεφαλλονιά και η Ιθάκη.Στο εξωτερικό το Seefel(Austria)και Ιταλία γενικά πιο πολύ όμως Ρώμη-Φλωρεντία.
6)Αγαπημένη ταινία¨"Illuminatti,''the diary,dancing withe the wolves"και όλες του Harry Potter,οι πειρατές της Καραιβικής"ο άρχοντας των δαχτυλιδιών και πολλές άλλες..
7)Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχετε?έχω φετίχ με τσάντες παπούτσια ,ζώνες..δεν τα έχω μετρήσει.
8)Αγαπημένο χρώμα?Σταθερά ένα!Το navy blue.δηλαδή το απόλυτο μπλε.

Το βραβειάκι που παρέλαβα από το δελφινάκι το παραδίδω στα 7 ακόλουθα blogs
1.katrin decoupage
2.Κατάθεση ψυχής
3.Μαμά και όχι μόνο
4.ζουζουνομαγειρέματα
5.κατ΄ αλήθειαν
6.DecoupART
7.my creative hobby place

Οι όροι για να παραλάβετε τα βραβεία σας(όχι απαραίτητα σε όποιον δεν μπορεί η δεν τον ευχαριστεί
να ακολουθήσει την διαδικασία) είναι"1.να ευχαριστήσει αυτόν που τον βράβευσε,.2.να απαντήσει στις 7 ερωτήσεις που απάντησα κι εγώ και τέλος 3.να ειδοποιήσει τα blogs που βράβευσε!



 Αυτά είναι τα blogs  που βραβεύει η Kate.
Θα σας ειδοποιήσω για να έρθετε να τα παραλάβετε!!
Συγχαρητήρια!!

30 σχόλια:

  1. Γεια σου Kate! άργησα αλλά ήρθα!!! :) πολλά συγχαρητήρια για το καλοκαιρινό σου βραβειάκι, σου εύχομαι τα καλύτερα. πολύ μου άρεσαν όσα μοιράστηκες μαζί μας. τουλάχιστον για μένα που σε γνωρίζω τόσο ελάχιστα ήταν ευχάριστο. φιλάκια, να περνάς όμορφα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εις άλλα εύχομαι στην πολύ όμορφη σελίδα σου...να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το πανέμορφο βραβείο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλά συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο Καίτη μου!!
    Καλή βδομαδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια, Kate!!! :))

    Καλή εβδομάδα και φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ αγαπημένη μου για το δωράκι σου, παίρνω την αγάπη σου και αυτό μου φτάνει, δεν ξέρω την διαδικασία, θα ρωτήσω τα παλικάρια μου να μου δείξουν ,,,, μέχρι τότε πολλά φιλάκια, πες πως το πήρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ζουζού μου!!θα το πάρεις!!εδώ είναι!!δεν χάνεται!!!πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. μπράβο!!! kate!!!
    καλό βράδυ κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου....καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια και σε σένα για το καρδουλένιο βραβείο!
    Η Λύτρωση είναι υπέροχη, προσεγγίζεις με τόση ευαισθησία το ανεκπλήρωτο...

    Καλή εβδομάδα, πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. *Η Λύτρωση σου*ανάλαφρη καλοκαιρινή αλλά υπόσχεται σίγουρα ένα νέο ξεκίνημα με καινούργια ελπίδα!! Εύχομαι να πολλαπλασιάσεις τα βραβεία σου! το αξίζεις.... Φιλάκια πολύ πρωινά από το μακρινό Φανάρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εύγε για το βραβείο σου,πάντα τέτοια!!!!
    Πολλα φιλιά και καλή εβδομάδα-))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια!!
    Να΄χεις ένα υπέροχα δροσερό καλοκαίρι...
    *************Αννιώ**************

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καίτη μου ήρθα για να σου δώσω το βραβείο κι εγώ... τώρα είδα ότι το έχεις ήδη πάρει! Συγχαρητήρια γλυκιά μου. Να είσαι καλά, να πάρεις κι άλλα! Όμορφο μεσημέρι σου εύχομαι, φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λοιπόν Kate σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Δεν ξέρω τι άλλο να πω, δεν το περίμενα! Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη μετά από μια γεμάτη μέρα και για μένα ήρθε να διπλασιάσει την ικανοποίηση της επιτυχούς, σήμερα, ολοκλήρωσης μιας δουλειάς για την οποία έτρεχα αρκετές μέρες! Και αν και καταλαβαίνω ότι δεν νοιώθεις πολύ άνετα με όλο αυτό, όμως είναι μια διαδικασία πολύ ενδιαφέρουσα και για σένα και για εμάς τους βραβευμένους! Ειδικά όσον αφορά τις ερωταπαντήσεις!! Τώρα βέβαια είμαι πολύ πρόθυμος να τις απαντήσω κι εγώ τις ίδιες ερωτήσεις, αλλά μερικές απ' αυτές είναι αμιγώς κοριτσίστικες: μήπως υπάρχουν αντίστοιχες αγορίστικες;!!! Σ' ευχαριστώ και πάλι πάρα πολύ, καλό μεσημεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ.: να πω επίσης για τον James Arthur που έχεις βάλει και στη "Λύτρωση" αλλά ξέχασα να τον σχολιάσω εκεί... Επειδή έχω ζήσει την Αγγλία δέκα χρόνια, γνωρίζω πολύ καλά τη βρετανική μουσική και έχω παρακολουθήσει - σε κάποιο βαθμό - το βρετανικό x-factor, ο James Arthur ήταν μια πραγματικά μεγάλη αποκάλυψη και επιτυχία φέτος, πολύ αυθεντικός, πολύ "βρετανικός", το τραγούδι του πρωτότυπο και με ωραία μελωδία (όποτε το ακούω σταματώ ότι κάνω για να το χαρώ) και γενικά αυτό το παιδί εκφράζει πολύ σωστά την βρετανική λαϊκότητα και την σύγχρονη βρετανική νεολαία και στη μουσική κάθε τι το αυθεντικό είναι αυτονόητο ότι έχει μεγάλη αξία. Προσωπικά έχω μεγάλες προσδοκίες και απαιτήσεις από τον James Arthur στο μέλλον. Περισσότερες και μεγαλύτερες κι από όσες είχα για την Adele. Ίσως κι επειδή είμαι άντρας και είχα προ πολλού μπουχτίσει από ντίβες. Όμως την Adele την συγκρίνεις και με άλλες, με Lana del Ray π.χ., σαν την Adele δηλαδή υπάρχουν κι άλλες. Τον James Arthur όμως;;! Για μένα για το σήμερα και μέχρι και τούτη τη στιγμή που γράφω είναι μοναδικός. Ελπίζω να συνεχίσει έτσι και να μην γίνει κι αυτός ο σταρ του ενός τραγουδιού, σαν τον συμπατριώτη του τον Craig David που είχε βγάλει τότε το "walking away" το 2001 και μετά εξαφανίστηκε. Και τέλος επειδή είναι (πολύ) μικρός και άγουρος ακόμα εύχομαι να μείνει πάντα καλό παιδί (όπως τα μάτια του δείχνουν ότι είναι σήμερα) και να μην τον χαλάσουν η φήμη, τα λεφτά, οι απαιτήσεις των ατζέντηδων και των δισκογραφικών κ.ο.κ.... Αυτά λοιπόν για τον James!!

      Διαγραφή
  15. Kate μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου!! <ι άλλα πολλά σου αξίζουν!!!
    Μου άρεσε που διάβασα κάτι για σένα!
    Πολλά φιλάκια
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς σε βρήκα Kate!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και για το ιστολόγιό σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή μου Καίτη , ρομαντική και ευαίσθητη..πόση αγάπη έχεις για το παλατάκι σου..να το χαίρεσαι και μόνο ωραίες στιγμές να σου δίνει...Πόσο όμορφα παρουσιασες το βραβείο, να το χαρείς σου εύχομαι κι άλλα γιατί σου αξίζουν, έχεις ταλέντο στο γράψιμο ,μου αρέσουν τα ποιήματα σου, χαίρομαι που σε γνώρισα λίγο μέσα από τις απαντήσεις σου, αγαπημένη Κεφαλονιά,αγαπημένο μπλε το χρώμα του σπιτιού μου , άρχοντας των δακτυλιδιών και πειρατές της καραιβικής και μένα μου αρέσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα καλή μου Καίτη!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο σου!!!Νά τά χιλίασεις!!Παιδί τών Ιονίων νήσων είμαι καί εγώ καί τά λατρεύω!!!Μού αρέση πολύ καί εμένα η Lana Del Raυ,όπως καί τό blue navy χρώμα!!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι Καίτη μου! Πάντα τέτοια! :))
    Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου! Και μου αρέσει και εμένα πολύ το channel no5 !! Αααα, και πρόσφατα ταξιδέψαμε κι εμείς σε Ρώμη-Φλωρεντία! Ήταν απίστευτα! Πολύ ομορφότερα από τη Γαλλία, που για τόσο καιρό λάτρευα...
    Φιλιά πολλάααααααααααα
    Πάω στην επόμενη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου, να το χαρείς,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή