Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΣΠΙΡΤΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2013..

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ..
ΕΝΑ 13ΧΡΟΝΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ
ΗΤΑΝ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ..
ΓΙΑΤΙ???????????

ΜΙΑ ΑΘΩΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΖΩΟΥΛΑ ΧΑΘΗΚΕ ΑΔΙΚΑ.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ???????
ΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΑΕΙ ΠΕΡΥΣΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΤΡΟΠΟ?ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΚΑΛΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ..ΠΟΙΟΣ ΤΑΧΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΚΑΛΙ?ΠΟΙΟΣ?


Περπάτησε ο ήλιος κι αποχώρησε
απο τα κοριτσίστικα όνειρα.
Είναι που χάθηκαν τα καλοκαίρια
και τα κατάπιε η καταχνιά..
Ένα μαγκάλι θάνατος
ζέσταινε τις νύχτες της κακοτυχίας.
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
μόλις που πρόλαβε να κάνει μιά ευχή.
Ο Αλλαντίν άφαντος μαζί με το λυχνάρι του.
Ανταπόκριση μηδέν.
Ένα χάος λευκό μετρούσε τώρα αντίστροφα τα δευτερόλεπτα.
Πέτρινες καρδιές χαμένες στον ύπνο τους
στέλνουν αγγελιοφόρους.
Ραψωδίες πύρινες παίρνουν ανάσες.
Χωρίς τύψεις.
Αρπακτικά θωπεύουν τις σκιές
ανεμίζοντας τις κουρτίνες στην παγερή κάμαρα.
Και το κοριτσάκι με τα σπίρτα
άγγελος φορέας της θλίψης
κλείνει τα βλέφαρα.
Δεν υπάρχει επαγγελία εδώ.
Σκοτάδι μόνο.
Ούτε οίστρος ελπίδας.
Μόνο ανάσες που έσβησαν.
Ένα απρόσμενο τέλος γράφτηκε.
Ζωντάνεψε το παραμύθι.
Και το τέλος του?
Το ίδιο ξανά.
Δεν υπάρχει πείνα.
Ούτε αγωνία.
Απλά θάνατος.
Αυτό.
Μόνο.(By Kate)


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΚΡΥΟ..ΟΥΤΕ ΠΕΙΝΑ..ΟΥΤΕ ΑΓΩΝΙΑ..ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ..
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΝΙΑ..ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΟΡΓΙΑ..
ΚΙ ΕΜΕΙΣ..ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΟΝΟ ΜΑΣ ΒΓΑΙΝΕΙ..ΝΤΡΟΠΗ!!

ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑΣ...ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!

86 σχόλια:

  1. καλημερα κοριτσακι μου!
    αυτη την αναρτηση σου ετσι οπως ειναι με λινκ θα μου επιτρεψεις να την αναρτησω στο φεισμπουκ. θα βαλω το λινκ και θα μπουνε εδω να τη διαβασουν! πρεπει να διαβαστει! πρεπει να κοινοποιηθει! πρεπει επιτελους καποιος να ακουσει και να μη θρηνησουμε αλλα θυματα!

    και ξερεις ε; το κοριτσακι με τα σπιρτα ηταν το αγαοημενο μου παραμυθι! θελω να μεινει για παντα παραμυθι!

    φιλακια φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα γλυκιά μου Εκφρασούλα..μπορείς να κάνεις οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει την αφύπνιση!!είμαι περήφανη για σένα και που είσαι φίλη μου!φιλάκια Εκφρασούλα μου!να είσαι καλά πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποναω πραγματικα για το κοριρσι που χαθηκε......δεν το αντεχω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χάθηκε άδικα ένα αθώο πλασματάκι που δεν ζήτησε τίποτα απο τη ζωή..απλά ήθελε μόνο να ζεσταθεί..καλώς σε βρήκα Σοφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι συγνωμηξεχσα με συγκλονισε το γεγονος οπως και περσυ οι φοιτητες στην λαρισα..... καλως σε βρηκα!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το 'ίδιο ακριβώς και στη Λάρισα..χάθηκαν αθώα παιδιά!φτάνει πιά!!!Αρκετά!!Ντροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Έχει χαθεί κάθε νόημα και ερμηνεία της λέξης ''γιατί''..χάνονται μωρά παιδιά άντρες γυναίκες ηλικιωμένοι..καμμία ευαισθησία..ας απαντήσουμε λοιπόν κι εμείς!!ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ!!!ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ..ΕΩΣ ΕΔΩ.

      Διαγραφή
  8. Ένα μαγκάλι και μια αθώα ψυχή
    μπορεί άραγε να αφυπνίσει συνειδήσεις
    και να αναπηδήσει έτσι η οργή ως άλλος κρουνός;
    Αναρωτιέμαι....ο εφησυχασμός είναι μην το ξεχνάμε
    Σ υ ν ε ν ο χ ή αλλά και ε γ κ λ η μ ά διαρκείας
    Ο καθείς και στο πόστο του λύση άλλη δεν υπάρχει
    Χανόμαστε!!!!

    Άρτια η ανάρτησή σου και βαθιά ανθρώπινη
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφύπνιση είναι η σωστή λέξη Ελένη μου καλή μου φίλη..οργή και αγανάκτηση νιώθουμε όλοι μας..ας δείξουμε επιτέλους ότι δεν έχουμε χάσει τη δύναμή μας..ας το παλέψουμε απο τα ιστολόγιά μας..με μιά φωνή..μιά σπίθα χρειάζεται..το έχω ξαναπεί..ας κάνουμε κάτι.ΕΝΩΜΕΝΟΙ.ΚΑΙ ΜΕ ΨΥΧΗ.φιλάκια Ελένη μου.

      Διαγραφή
  9. Δυστυχώς Καιτούλα μου δεν θα είναι το τελευταίο θύμα, όλοι το ξέρουμε αυτό.
    Κρίμα για την ζωούλα που χάθηκε, κρίμα για όσες χάθηκαν πριν από αυτήν και κρίμα για όσες θα χαθούν ακόμα.
    Νοιώθω πως είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι γι αυτήν την αναλγησία και πονάω ακόμα πιο πολύ για τα παιδάκια που χάνονται!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Έλενά μου..φυσικά και δεν θα είναι το τελευταίο θύμα η μικρή Σάρα και το αντιλαμβανόμαστε όλοι μας..Στην γειτονιά της Σάρας όλοι είναι άνεργοι και στα σπίτια τους δεν υπάρχει ρεύμα-όπως σε τόσες οικογένειες στην χώρα μας-συνάνθρωποί μας χάνουν τη ζωή της άδικα.θα είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι αν δεν κάνουμε κάτι.πριν είναι πολύ αργά!πάρα πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  10. Πολύ φοβάμαι πως το σχόλιο της Έλενας πιο πάνω, κρύβει πολλή αλήθεια...
    Αδυνατώ να κάνω σχόλιο, κορίτσι μου... Νιώθω ένα απίστευτο μούδιασμα στο άκουσμα τέτοιων ειδήσεων...
    _______________
    "Ζωντάνεψε το παραμύθι.
    Και το τέλος του?
    Το ίδιο ξανά.
    Δεν υπάρχει πείνα.
    Ούτε αγωνία.
    Απλά θάνατος.
    Αυτό.
    Μόνο"
    ____________
    Σε φιλώ πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ελενα όπως και κάθε σκεπτόμενος Έλληνας δεν είναι καθόλου αισιόδοξη ότι το κακό θα σταματήσει εδώ..έρχονται κρύα,βαρυχειμωνιά πως θα την παλέψει ο Έλληνας που δεν έχει τα προς το ζην??πως?Άνεργοι,άστεγοι,οικογένειες με πολύ χαμηλό εισόδημα,παιδιά που δεν έχουν να φάνε και δεν έχουν ζέστη στο σπίτι τους και το σχολείο τους πως θα επιζήσουν???πως?φιλάκια πολλά Γιάννα μου.

      Διαγραφή
  11. Κρίμα που το ταλέντο σου σπαταλάται σε θέματα ντροπής κι απογοήτευσης!
    Κρίμα που το ποίημα σου χαϊδεύει στοργικά "έναν...Άγγελος φορέα της θλίψης" όπως λες. φίλη μου αγαπημένη, στο ταξίδι προς τη λύτρωση! Κρίμα που δεν θα διαβαστεί από τους κοινωνούς του θανάτου, τους ηθικούς αυτουργούς για το χαμό αυτού του αθώου παιδιού! Θυμάσαι βέβαια πέρυσι τα 3 παλικάρια φοιτητές στην Καρδίτσα νομίζω, που έφυγαν κι αυτά από μαγκάλι. Εμείς δακρύσαμε Καίτη μου, μας έλιωσε η ευαισθησία με την αιχμηρή πένα σου! Ίσως αν σε διάβαζαν κι εκείνοι κάτι να τους άγγιζε, λέω εγώ τώρα. Η ανάρτηση σου Καιτούλα μου άξια, ως φόρος τιμής στην ψυχούλα που χάθηκε! Μακάρι να είναι το τελευταίο θύμα απ' όλα τα... μαγκάλια του θανάτου! Να είσαι καλά γλυκιά μου! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα μικρό αγγελουδάκι έφυγε άδικα απο τη ζωή..μάζευε τα κερματάκια της για να πάρει το καθημερινό της γάλα..έφυγε επειδή κρύωνε και ήθελε λίγη ζεστασιά..αυτό ζητούσε μόνο το μικρό κοριτσάκι..ας προβληματιστούμε σοβαρά αγαπημένη μου Κατερίνα.κι εγώ είμαι δακρυσμένη που σου απαντώ στο σχόλι'ο σου γιατί ξέρω ότι είναι πέρα για πέρα αληθινό!!είμαι περήφανη για όλους που έρχεστε εδώ..ξέρω ότι είστε όλοι αληθινοί και σκεπτόμενοι.δεν θέλω τους μικρόψυχους..ας κάτσουν στον καναπέ τους και να μη προβληματίζονται για τίποτα!!σ'ευχαριστώ καρδούλα μου για την ζεστασιά σου και την αγάπη σου,,τα αισθήματα είναι αμοιβαία!ας είναι το τελευταίο θύμα η μικρούλα Σάρα..όμως θα είναι?είμαι απαισιόδοξη και το ίδιο βλέπω ότι είναι όλοι οι φίλοι μου που σχολίασαν πιό πάνω το τραγικό γεγονός!φιλάκια Κατερίνα μου..να είσαι κι εσύ καλά πάντα αγαπημένη μου φίλη..πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  12. Είναι τόσο μα τόσο λυπηρό.Και εμείς καθόμαστε θεατές μη μπορώντας να αντικρίσουμε την πραγματικότητα,θάβοντας συναισθήματα,αποσιωπώντας φωνές.Μόνο ντροπή αισθάνομαι και λύπη...
    Πόσο με συγκίνησες να 'ξερες...πονάω για εκείνους που έφυγαν,πονάω και για αυτούς που έμειναν.
    Να είσαι καλά ψυχούλα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεατές καθόμαστε Μιράντα μου..στο ίδιο έργο θεατές..όπως πέρσι στη Λάρισα που χάθηκαν άδικα τα παιδιά-οι φοιτητές-με τον ίδιο ακριβώς τρόπο..ας κάνουμε κάτι.ας προβληματιστούμε.πριν χαθούν κι άλλα αθώα αγγελούδια.να είσαι καλά ματάκια μου..κι εσύ με συγκίνησες με όσα μου έγραψες..

      Διαγραφή
  13. Αδικία χωρίς όρια. Ό,τι και να πω μου φαίνεται λίγο.. Τόσο κρίμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη αδικία φίλη Βάσω..θλίψη,αγανάκτηση και φυσικά οργή είναι αυτά που νιώθω.

      Διαγραφή
  14. Η δημοσίευσή σου βαθιά ανθρώπινη που ακόμα και πέτρες θα έκανε να κλάψουν από συγκίνηση.Απ' ότι όμως καταλαβαίνω δε θα φτάσει ποτέ στ' αυτιά των παράλογων "ανευθυνοϋπεύθυνων".Θα το διαβάσουμε και θα το δούμε όμως όλοι εμείς οι λογικοί, που έχουμε την ελάχιστη ευθιξία να θεωρούμε τον εαυτό μας συνυπεύθυνο, που αφήνουμε όλα εκείνα τα παράσιτα(που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους και το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να μας φουσκώνουν ψέμματα), να σκορπούν ακόμα τον όλεθρο.Και δεν είναι μόνο η μικρή Σάρα δυστυχώς!Οι ανθρωποθυσίες για χάρη της εμμονής του μνημονίου συνεχίζονται(αν έχεις διαβάσει) κι έχουν φτάσει πλέον σε τρομακτικά νούμερα.Για 'κείνους τους ανάλγητους είναι ένας συνηθισμένος αριθμός, που όσο να θέλουν και να πασχίζουν δε μπορούν ν' αποκρύψουν!Εμείς όμως ο απλός λαουτζίκος που κοιτάζουμε την πάρτη μας(κάνοντας χρήση βεβαίως το παλιό ρητό "ο σώζων εαυτώ σωθήτω") ακόμα δυστυχώς τους εμπιστευόμαστε και τους ανανεώνουμε την εμπιστοσύνη, πότε στον έναν και πότε στον άλλον.Γινόμαστε ηθελημένα ηθικοί αυτουργοί σ' όλες τις ανθρωποθυσίες, στο θάνατο της μικρής Σάρας μ' ένα "λυπάμαι πολύ!"Κι ακόμα χειρότερα δε βλέπουμε πως σε λίγο, θα 'ρθει ξεχωριστά για τον καθένα μας κι η ώρα του!
    Είπα να μην ανακατευτώ με λαμογιοκόμματα και άλλα, αλλά δεν άντεξα γλυκιά μου... ορίστε, πάλι φούντωσα..!
    Να 'σαι καλά Καιτούλα μου... δε θα κουραστώ να στο λέω... είσαι Άνθρωπος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θλίβομαι αγαπημένε μου Νικόλα που στους δύσκολους καιρούς που βιώνει ο λαός μας έχουμε και θύματα αθώα μικρά παιδάκια..όλα μπορώ να τ'αντέξω..όμως αυτό με κομμάτιασε..δεν μπορεί να το συλλάβει ο νούς μου ότι χάθηκε τόσο άδικα αυτή η μικρούλα..ήθελε μόνο να ζεσταθεί..τίποτε άλλο.δεν βλέπω φως για κάτι καλύτερο..βλέπω μόνο αθλιότητα,αναλγησία,απανθρωπιά και δεν βλέπω και καμμία εγρήγορση..εξακολουθεί ο εφησυχασμός..μέχρι πότε άραγε?δεν ήρθε ακόμα η ώρα για το ''φτάνει πιά?''πως να μην φουντώσεις..έχεις κι εσύ πολλές ευαισθησίες μέσα σου και είσαι μαχητής.δεν φτάνοι που είμαστε ευαισθητοποιημένοι όμως..χρειάζονται βήματα..γρήγορα βήματα...για να μην πω τρέξιμο.σου στέλνω την αγάπη μου Νικόλα μου και ευχαριστώ γιά όσα μου έγραψες.καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  15. ΄Εφυγε, τόσο άδικα...
    Σκέφτομαι τη μανούλα της....που να χωρέσει τόσο πόνο.

    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αγγελουδάκι έφυγε άδικα κι εμείς κοιμόμαστε ακόμα Αννιτάκι μου..πόσα παιδάκια θα θρηνούμε ακόμα άραγε???ΠΟΣΑ??

      Διαγραφή
  16. Τι να πω καλή μου Καιτούλα, τα λόγια είναι περιττά...
    Το κακό δυστυχώς έγινε και το κοριτσάκι δεν γυρίζει πίσω!!! Εκεί που πήγε θα είναι σίγουρα καλύτερα, κουράγιο στην οικογένεια της.
    Ντροπή στα καθάρματα που μας κυβερνούν......
    Φιλάκια πολλά φιλεναδίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιττά τα λόγια δεν είναι Ρούλα μου αυτές τις ώρες..ντροπή και αγανάκτηση νιώθω..και μεγάλη οργή..και θλίψη..και μίσος για όλους αυτούς!!μίσος φοβερό!!φιλάκια Ρούλα μου.

      Διαγραφή
  17. καλησπέρα Καίτη μας
    Δεν ήθελα να κάνω σχόλιο...
    η ώρα είναι της..σιωπής και της περισυλλογής
    για το που βαδίζουμε όλοι μας!!!
    Από την στιγμή αγαπημένη Καίτη μας
    το έκανες ποίημα αυτό το αγγελούδι..
    Έχουμε μία ενοχή όλοι μας στους αδύναμους
    γνωστούς-άγνωστους γείτονες,συνανθρώπους
    μας που μιλώ και γράφω για την σύσφιξη
    των ανθρώπινων σχέσεων..
    Στην οδό Μπαρκοπούλου στην Ξηροκρήνη
    έτυχε όταν ήμουν πολύ νέος να κατοικώ.
    Τα ΜΜΕ πάλη πανηγύρι έχουν...
    Να δείχνουν συνεχώς το προσωπάκι της
    μικρής!!!! που δεν έχει ταφή ακόμα!!!
    Ο τύπος σοκαρισμένος γράφει με μεγάλους
    τίτλους ότι :Σοκαρισμένη η τοπική κοινωνία από τον χαμό του κοριτσιού !!!
    Όλοι είναι απίστευτοι..γνώριζαν και δεν μιλούσαν!!!
    Κατόπιν εορτής εμφανίστηκαν κάποιοι στης κάμερες
    να λένε ότι μάζεψαν κάποια χρήματα να τα δώσουν
    στην χαροκαμένη προσέξτε και παράνομη μάνα!!!
    Δυστυχώς για μία ακόμη φορά ο φόβος που κατάφερε
    να ενσπείρει στην κοινωνία και στην χαροκαμένη μάνα
    και άτυχη κόρη να φοβούνται να πουν το πρόβλημα τους
    μη τους απελάσουν!!!!

    η ΑΙΣΧΡΉ.. Χ.Α έχει την ευθύνη
    και πρέπει να τιμωρηθεί σκληρά μόλις έλθει η ώρα
    της κάλπης...
    Τι κοινωνία είμαστε επί τέλους; φίλοι μου;
    Τα πολιτικά παχύδερμα που μας κυβερνούν
    συντριβούν ότι βρουν στο πέρασμα τους
    κάτω από τα πέτρινα και σαρκοφάγα
    πέλματα τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβασα τα σχόλιά σου Παύλο μου και καταλαβαίνω απόλυτα την οργή και την αγανάκτησή σου..όλοι το ίδιο νώθουμε εδώ!!οργή και θυμό και μίσος..το θέμα είναι ότι περιμένω κάποια αφύπνιση μετά απο το τραγικό αυτό γεγονός..να προβληματίσει επιτέλους δυναμικά..θέλω να δώ μια σπίθα νάνάβει..να ξυπνήσει ο λαός μας απο τον λήθαργό του..αυτό περιμένω..ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ για να ησυχάσω.θα μιλήσουμε και αύριο.

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα Καιτούλα μου!!Τό άκουσα καί στεναχώρεθηκα.Πού μάς καταντήσαν!!Νά ανάβουμε μαγκάλια νά ζεσταθούμε.Ντροπή καί αίσχος.Καλό βράδυ.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου αγαπημένη μου φίλη..Ντροπή και αίσχος είναι λίγο μπροστά στην τραγωδία αυτή..δεν ζήτησε τίποτα το καημένο το κοριτσάκι..να ζεσταθεί ήθελε..άστα..κομμάτια έχω γίνει..δεν ξέρω τι λέω..καλό σου βράδυ Μιμίκα μου.Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  19. Δηλώνω συγκλονισμένη σήμερα........:((
    Κι όμως, δεν θα είναι το τελευταίο θύμα, δυστυχώς καλή μου.......
    Σε φιλώ γλυκά χαρά μου και καλό σου βράδυ!
    Ναι........ Το άτυχο κοριτσάκι με τα σπίρτα......:((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Πετρούλα μου..πριν λίγο ήρθα κι απο σένα και τους τα τσούζεις κανονικά!!τους ρίχνεις πετριές με τα κείμενά σου..χάθηκε άδικα το κοριτσάκι ..δεν μπορώ να το χωνέψω....με τίποτα..οργή θυμός μίσος με έχουν κατακλύσει...πέραν της θλίψης για το χαμό του παιδιού..καλό σου βράδυ φίλη μου.

      Διαγραφή
  20. αγαπημένο μου, το κοριτσάκι με τα σπίρτα ας στοιχειώσει τον ύπνο τους...
    μαζί του και όλοι όσοι εξ αιτίας τους φύγανε...
    οι όμορφοι στίχοι σου μεγάλωσαν της καρδιάς μου τη θλίψη, και του νου μου την οργή...
    σε φιλώ καρδιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας κομμάτιασαν πιά..όλους τους σκεπτόμενους Έλληνες που δεν τους περνάνε αδιάφορα κάτι τέτοια!!Αρκετά πιά!!μέχρι εδώ..όχι άλλα παιδιά να χαθούν εξ'αιτίας τους..φτάνει πιά!φιλιά Βικούλα μου.

      Διαγραφή
  21. Αχ Καιτούλα, τι κρίμα να χάνονται έτσι λουλουδάκια που δεν πρόλαβαν ακόμα να ανθίσουν! Σε τι καιρούς ζούμε... :( Ας είναι αυτό το παιδάκι το τελευταίο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ κρίμα Ελεάννα μου..δεν πρόλαβε να χαρεί τίποτα..να ζεσταθεί ήθελε το καημένο το κοριτσάκι..οργή νιώθω και μεγάλο θυμό..και θλίψη για όσα τραγικά συμβαίνουν..φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχουν λόγια Άμπυ μου..μια λέξη μόνο!Ντροπή!

      Διαγραφή
    2. Δεν υπάρχουν λόγια Άμπυ μου..μια λέξη μόνο!Ντροπή!

      Διαγραφή
  23. Πραγματικά, το "γιατί", όσο κοινότυπο κι αν ακούγεται, λέει τόσα πολλά και ανέβηκε στα χείλη από την στιγμή που διάβασα την είδηση. Τι κρίμα! Κι αν σκεφτείς πόσο όμορφα θα μπορούσαμε να ζουσαμε όλοι...
    Πολλά θα μπορούσα ακόμα να γράψω, πόσα έχω συζητήσει αυτές τις ώρες, δεν υπάρχει χώρος πια... δεν βγαίνουν και οι λέξεις...
    Δράση μόνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα τεράστιο γιατί πλανάται σε όλους μας..γιατί ΄να φύγει τόσο άδικα το μικρό αυτό αγγελούδι!!!!!!!!γιατι????

      Διαγραφή
  24. Λυπάμαι... αφόρητα.
    Ακόμη θυμάμαι το περσινό κακό, στην πόλη μας είχαμε σοκαριστεί (είμαι από τη Λάρισα). Και πάλι φέτος... Τι να πω... Δεν έχω τι να πω.
    Είναι ντροπή. Κόσμος κρύωσε την περασμένη χρονιά (μαζί τους κι εγώ), κόσμος κρυώνει φέτος και κόσμος θα κρυώνει, από ό,τι φαίνεται. Και θα προσπαθεί να ζεσταθεί με ό,τι μέσα έχει και μπορεί - με κατάλληλα μέσα, ή ακατάλληλα.
    Ντροπή και αίσχος για το πώς μας κατάντησαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην πόλη σου Έλλη μου χάθηκαν απο τον ίδιο ακριβώς λόγο και οι άτυχοι φοιτητές..να ζεσταθούν ήθελαν τα παιδιά..ντροπή είναι λίγο!!πολύ λίγο,..

      Διαγραφή
  25. Δεν ήθελα να το διαβάσω Καίτη μου, δεν ήθελα να δω τίποτα άλλο σήμερα που διάβασα στις εφημερίδες το νέο και για πρώτη φορά μετά από καιρό με πήραν τα κλάματα γιατί έκανε ένα φρικτό κρύο, γιατί το χιονόνερο σε περονιάζει όταν βγαίνεις έξω, γιατί έχω επάνω μου είκοσι κιλά ρούχα, γιατί ήρθε χειμώνας και μετράω τις μέρες, τους μήνες μέχρι να έρθει ξανά Ανοιξη , γιατί σκέφτομαι πως αν είχα ένα μικρό παιδί που θα έπρεπε να ζεστάνω θα είχα κάνει έγκλημα , γιατί αδυνατώ να βλέπω το απόλυτο τίποτα να μιλά επι παντός επιστητού, γιατί αδυνατώ να φανταστώ πως αποφασίζουν για εμένα εκείνοι που κάθονται σε ζεστά γραφεία και σερβίρονται πλούσια εδέσματα τις ώρες των αποφάσεων, γιατί κουράστηκα να λέω πως έχω ελπίδα και ίσως...
    ίσως...
    τι ίσως;
    Και που μιλάμε ποιός μας ακούει;
    ότι κάνουμε από μόνοι μας αλλά κι αυτό μέχρι πότε;
    Πόσοι πρέπει να φύγουν ακόμα και τόσο αναλώσιμη είναι
    η ανθρώπινη ζωή;
    Μάλλον.

    Καληνύχτα Καίτη
    το δικό σου έμμετρο ουρλιαχτό ήταν πιο δυνατό από το δικό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε κανέναν δεν αρέσει να ακούει τραγωδίες Λεβινάκι μου..αλλά να τι συνέβη..εμας όλους μας άγγιξε..άγγιξε άραγε καθόλου τους πραγματικά υπέυθυνους?πολύ αμφιβάλλω.Αποφασίζουν όλοι αυτοί που όπως λες κάθονται στα ζεστά τους γραφεία για τις ζωές όλων μας!αυτοί καθορίζουν και το μέλλον των παιδιώ μας...κανείς δεν μας ακούει..εμείς τα λέμε και εμείς τα ακούμε!!δεν ξέρω μέχρι που θα φτάσουμε,ξέρω μόνο ότι δεν υπάρχει φως απο πουθενά..ούτε μιά χαραμάδα να μπεί λίγο φως..καληνύχτα Λεβινάκι μου..

      Διαγραφή
  26. Λυπήθηκα πολύ για το κοριτσάκι, Καίτη μου..
    Πραγματικά, αναρωτιέμαι και εγώ γιατί; Τι έφτιαξε, όλοι οι άνθρωποι σε τι φταίνε; Πάντα "πληρώνουν" αυτοί που δεν φταίνε.. δυστυχώς σε τέτοια κοινωνία ζούμε..
    Ιδιαίτερο αυτό που έγραψες και μοιράστηκες Καίτη μου! Καλό Παράδεισο να έχει η μικρούλα, είναι στη γειτονιά των αγγέλων!
    Καλό βράδυ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζούμε σε πολύ σκληρή και απάνθρωπη εποχή..πάντα αυτοί που δεν φταίνε την πληρώνουν..οι πραγματικά υπαίτιοι βρίσκονται στα ζεστά τους γραφειάκια όπως λέει κι η Λεβίνα πιό πάνω και παίζουν με την τύχη του λαού μας..ως πότε όμως???φιλάκια πολλά γλυκιά μου φίλη!

      Διαγραφή
  27. Τραγικές ειδήσεις. Εύχομαι αυτή να ήταν η τελευταία αδικοχαμένη ψυχούλα... Τι κρίμα να ζούμε σε μια κοινωνία που αναγκάζει τον κόσμο να φτάσει σε τέτοια εξαθλίωση...
    Σε φιλώ, καλή μου Καίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο εύχομαι Αναστασία μου..φοβάμαι όμως ότι η εξαθλίωση του λαού μας δεν έχει σταματημό..φιλάκια πολλά κορίτσι μου..

      Διαγραφή
  28. Πολυ αργα πια.
    Ο θανατος ειναι σπαρμενος παντου
    κι εχουν πιασει ολοι οι σποροι του.
    Καθε ανθος και συγκομιδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί Μελάκι μου είναι πολύ αργά πιά..οι σπόροι έχουν πιάσει..και η συγκομιδή δεν έχει τελειωμό..

      Διαγραφή
  29. ας είναι καλά εκεί που είναι
    κι ας ευχηθούμε να μην υπάρξει άλλο περιστατικό.
    φιλί!*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι καλά στον Παράδεισο το κοριτσάκι..ας το ευχηθούμε όλοι να μην θρηνήσουμε άλλα θύματα..και ας το ελπίσουμε..φιλάκια.

      Διαγραφή
  30. αγαπημενη Κate, ............σιωπώ.........το ποίημά σου τα καταγράφει όλα.....
    ρίγησα στο ποίημα,πόσο μάλλον στο γεγονός.....
    μενω μονο, στη φραση.ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΘΕΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Βαρβάρα μου..ανακουφίζουν τα λόγια σου..η μοικρούλα είναι κοντά Του τώρα και την προστατεύει Εκείνος απο το κρύο και την πείνα αφου δεν μπόρεσαν να την προστατεύσουν οι άνθρωποι.

      Διαγραφή
  31. Αυτό το παραμύθι ποτέ δεν μου άρεσε....μου προκαλούσε πάντα πόνο και δυστυχώς επαναλαμβάνεται ολόιδιο (με το ίδιο τέλος) συνεχώς....κρίμα για τις ζωούλες που δεν προλαβαίνουν να ζήσουν...
    "ένα μαγκάλι θάνατο" μοιράζει η ζωή σε κάποιους...δυστυχώς όχι σε εκείνους που θα έπρεπε...

    Να είσαι καλά....φιλιά πολλά!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Μαράκι μου απο πολύ μικρή το αγαπούσα πολύ αυτό το παραμύθι κι ας έκλαιγα όταν το διάβαζα..δεν μπορούσα όμως να φανταστώ ποτέ μου ότι θα ξαναζωντάνευε αυτό το παραμύθι..και πόσες φορές να μου πείς έχει ξαναζωντανέψει σε τόσες χώρες του κόσμου..να είσαι καλά φίλη μου..πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  32. Σκεψου μονο ποσα πεθαινουν καθε μερα σ'ολο τον κοσμο
    υπο αθλιες συνθηκες διαβιωσης
    ενω μπορει η γη απο μονη της να φροντισει γι αυτο
    και δεν την αφηνουν.
    Δεν ειναι η Σαρα
    ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό απάντησα μόλις τώρα στην φίλη Μαρία..πόσα παιδάκια χάνονται σε όλο τον πλανήτη απο άθλιες συνθήκες διαβίωσες όπως πολύ σωστά λες κι εσύ απο έλλειψη κρατικής μέριμνας και κοινωνικής αδιαφορίας και εγκατάλειψης..

      Διαγραφή
    2. Απλά η Σάρα είναι το πιό πρόσφατο θύμα Μελάκι μου που εγκληματικά αφαιρέθηκε η ζωούλα της..

      Διαγραφή
  33. πολύ λυπητερό... δεν υπάρχει κάτι να προσθέσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπητερό και εγκληματικό..τι άλλο να προσθέσεις φίλη μου..μιά τραγωδία ακόμα απο φοβερή αναλγησία.

      Διαγραφή
  34. Δυστυχώς η άγνοια είναι επικίνδυνο πράγμα....πρέπει να μάθουμε να γνωρίζουμε τους κινδύνους της καθημερινότητας.....καλό παράδεισο να έχει!!!
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δυστηχώς Ωραιοζήλη μου μόνο θέμα άγνοιας..είναι αδιαφορία της Πολιτείας για τα αδύναμα κοινωνικά στρώματα..δεν υπάρχει κοινωνική μέριμνα για τους ασθενέστερους οικονομικά..ο λαός μας πεινάει αυτή τη στιγμή.δεν έχει χρήματα για να πληρώσει την ΔΕΗ,παιδάκια διαβάζουν με κεριά και πεινάνε..δεν έχουν τα στοχειώδη για σωστή διαβίωση,ηλικιωμένοι κοιμούνται στον δρόμο,υπάρχουν άστεγοι..τόσα πολλά δεινά περνάει ο τόπος μας,,καλό της παράδεισο της μικρούλας..τώρα είναι κάτω απο την Σκέπη Του.καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  35. H ελπίδα σου ,ελπίδα όλων μας Κάιτη, αλλα΄ δυστυχώς η βεβαιότητα οτι δε θάναι,υπερτερεί.ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Το ξέρεις, και το ξέρουμε.Είμαι πολύ απαισιόδοξη αφού εν έτει 2013 επαληθεύεται ο ΑΝτερσεν , κι όχι δεν είναι παραμύθι!
    Ποιά μάνα, ποιός Άνθρωπος,μπορεί ν ακούσει ένα τέτοιο νέο χωρίς να συγκλονιστεί;...και μετά;;;τι κανουμε;;; Ειλικρινά δε ξέρω, δεν αισιοδοξώ και φοβάμαι...
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω ελπίδες Χαρούλα μου ούτε εγώ..είμαι απαισιόδοξη και φοβάμαι κι εγώ για πολύ χειρότερα..το παραμύθι ξαναζωντανεύει καθημερινά σε κάθε μεριά του πλανήτη,απλά η μικρούλα Σάρα είναι το πιό πρόσφατο τραγικό γεγονός που βιώσαμε όλοι..μιά αθώα παιδική ζωούλα που χάθηκε τόσο άδικα επειδή απλά ήθελε να ζεσταθεί..φιλάκια πολλά Χαρούλα μου.

      Διαγραφή
  36. Τραγική η ιστορία του κοριτσιού,και ανατρίχιασα που τη σενέδεσες με το γνωστό παραμύθι.όμορφα γραμμένο από τα χέρια σου,,,λυπητερό όπως πραγματικά είναι.Είδατε λοιπόν τι κατάφερε η χώρα μας?????????Και το κακό συνεχίζεται!!!
    Πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό συνεχίζεται Χρυσούλα μου καλή μου φίλη..δεν έχει τέλος..αρκετά!!φτάνει πιά!!φιλάκια πάρα πολλά.

      Διαγραφή
  37. Από τα πιο τρυφερά και ευαίσθητα σου ποιήματα...με συγκίνησε που έγραψες ενα ποιήμα ειδικά αφιερωμένο στο άτυχο κορίτσι...το άκουσα στις ειδήσεις...κρίμα για τη μητέρα που μόνο αυτήν τη κόρη ειχε.κρίμα και για το κοριτσάκι...θύμωσα πολύ , της έκοψαν το ρεύμα...ας έκαναν έρευνα πρώτα, η γυναίκα ήταν χωρισμένη καθάριζε σκάλες για να μπορούν να ζήσουν

    έχεις ένα βραβείο για το άλλο σου μπλοκ το dreamland,εδώ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/12/christmas-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγραψα το ποίημα δελφινάκι μου απο οργή που είχα μέσα μου..χάθηκε άδικα κάτω από άθλιες τραγικές συνθήκες..κρίμα και ντροπή!!ευχαριστώ δελφινάκι μου για το βραβειάκι!!να είσαι καλά πάντα φίλη μου.

      Διαγραφή
  38. Η ανάρτηση με συγκίνησε τόσο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Οk Chris..i'll visit your blog as soon as possible..thanks for follow me.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Διάβασα με συγκίνηση την ανάρτησή σου, τις δικές σου σκέψεις και ανησυχίες! Πήγα και στα σχόλια ! Τι να πω μετά από όλα αυτά!
    Ενα μόνο "ευχαριστώ" που βρίσκεσαι στη γειτονιά μας και "ξυπνάς" αληθινά αισθήματα, Καίτη μου!!
    Φιλάκια και να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. το αγαπημενο μου παραμυθι...παντα με εκανε να κλαιω. ο γιος μου το λατρευει.το βλεπει εκεινος κλαιω εγω.που να ηξερε το μωρακι μου πως ενα παραμυθι μπορει να γινει ο χειροτερπς εφιαλτης..κι οχι δε θα ειναι το τελευταιο θυμα.κι εμεις θα το θυμομαστε με λυπη αλλα ακομα δεν ξεσηκωνομαστε...ειμαστε για λυπηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Απίστευτο... Απλά απίστευτο ότι συμβαίνουν τέτοια πράγματα στον κόσμο μας ακόμα και σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανατρίχιασα!Καλησπέρα Kate.Και εγώ το παραμύθι αυτό συνδύασα με την ιστορία όταν την έμαθα.Καλό της ταξίδι!Στην μετέπειτα ζωή κρύο να μη νιώσει ποτέ ξανά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τα λόγια σου πάντα αληθινά, μιλάνε στις καρδιές μας... Κρίμα κι άδικο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Kate μου, καλημέρα!
    Σε περιμένω από το ιστολόγιό μου, έχω κάτι για σένα!
    Καλό Σ/Κ, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Συγκινητική ανάρτηση, ένας κόμπος στο λαιμό........
    Δεν ξέρω τι άλλο να πω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Έχεις απόλυτο δίκιο Καίτη μου, είναι τόσο σωστά αυτά που γράφεις. Μακάρι να έρθει μια μέρα που τέτοια συμβάντα να είναι μια μακρινή ανάμνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. :(
    κρίμα γιατί δεν ήταν το τελευταίο θύμα..
    πονάω γι αυτό..
    θλίψη μονάχα..
    καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. καλη χρονια ......τι ομορφα ολα εδω μεσα καλως ηρθες στην γειτονια μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή